ooont!


Okej, nu tänkte jag börja med att beklaga mig lite.. :P
Har såå ont i halsen idag! Vaknade och kunde knappt svälja. Ajaj säger jag bara.
Och jag fattar inte hur detta har gått till.. Jag har nämligen försökt vara som min underbara Sara - den enda person som jag känner som genom tankar kan hålla sig frisk. Varje gång hon börjar känna sig sjuk tänker hon nämligen att hon inte är det, hon är frisk, och därför blir hon sällan sjuk också..
Så då tänkte jag att om det funkar för henne så bör det funka för mig också. Men trots det har jag ont i halsen.. :P
Det är ju inte direkt så att jag håller på att dö, men jag förstår inte varifrån det kommer, jag känner mig ju fullt frisk förutom det :)
Så med andra ord har jag druckit sjukt mycket te idag och ätit några pepparkakor och några bitar choklad (som min snälla lillebror bjöd på) för att hålla humöret uppe.. :)
Snart tänkte jag fixa lunch (får väl se om det går bättre att svälja då :P) men innan dess ska jag sätta mig och lägga upp bilder till Antons lag (på
www.ekeby-greys.com) från deras U15-föräldrar match :)

Strepsils Jordgubb - Världens bästa uppfinning? ;P
Iaf världens bästa halstablett tycker jag :)
Bilden lånad från  www.apoteket.se

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback