omtumlande dag..

Det är verkligen läskigt att bara falla ihop sådär. Att kräkas för att man är så yr i huvudet och att sen behöva bli hämtad från jobb av sina föräldrar eftersom man inte kan se ordentligt.. På topp? Njäe, inte direkt..



Det har varit en omtumlande dag idag, det kan man ju säga.. Den började väldigt bra (förutom att det regnade in på mitt rum - se förra inlägget) jag fick äntligen tag på sjukhuset och har fått en tid till på tisdag. Jag pushade på lite och sa att jag ringt i hur lång tid som helst (vilket också är sant) och la dessutom till att jag snart ska flytta norrut. De köpte väl det, efter ett tag, så nu ska jag träffa Lisbeth på tisdag klockan 15. I eftermiddags var jag på pappas jobb och fikade, mycket trevligt. Drack en kopp kaffe där och satt och pratade i en halvtimme ungefär tror jag. Jag skulle egentligen handlat mat till Denise i personalbutiken, men de hade stängt 5-10 minuter innan jag kom, typiskt att de går hem tidigare just den dagen som jag orkar ta mig dit.
Sen ringde jag och terrade Denise lite, ville mest prata om maten, men babblade på i säkert 20 min.. Det blir lätt så med mig.. Haha :)
Sen var jag hos Stina, de har verkligen skaffat sig en helt underbar lägenhet. Så avundsjuk..
Hade jättemysigt hos henne, kladdkaka och massa prat :)



Allt var bra tills jag varit på jobb i ca en halvtimme. Blev akut illamående och kunde knappt stå upp. Efter ett tag bestämde vi oss för att gå på paus, det funkade liksom inte för mig. Mådde illa så fort jag rörde mig. Läskigt.
Väl i pausrummet var jag tvungen att kräkas, och allt blev liksom svart. Rummet snurrade och jag ville bara lägga mig ner. Min arbetskamrat sa gång på gång att jag skulle gå hem. Hon oroade sig för om jag kunde ta mig därifrån själv. Hon sa att jag skulle gå hem och lägga mig. Hon ville köra mig hem, så jag inte körde av vägen, men det slutade med att mamma och pappa kom och hämtade mig.. Sedan dess har jag bara legat på soffan och vilat. Halvsovit. Jag vet inte, kalla det vad ni vill.. Nu orkar jag sitta upp och skriva i alla fall, så det går väl framåt..

Ska försöka sova nu.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback