flyttat..

Nu är jag framme i Branäs (Dalby). Det känns skönt att vara framme även om det blev en del komplicationer längs vägen.. Kom inte upp för berget, fick paanik och ville bara åka hem igen. Men sen kom det tre härliga killar/män till min undsättning. Guldstjärna till dem.. :) Jag känner mig verkligen inte hemma här.. Men det kommer kanske med tiden.. Vad vet jag. Det är sjuukt kallt här. Har försökt få upp värmen med elementen men det funkar inte riktigt.. Blir snart knäpp.. Jag hatar kyla inomhus..
Hade planer på att fixa käk förut, men vet inte om jag orkar. Vi får se..
Jag är trött just nu.. Ska nog sova tidigt ikväll. Sen är det jobb imorgon halv nio.
Jag hoppas  verkligen att morgondagen blir bra. Det behöver jag.

Jag ska fota några bilder, sen lägger jag upp dem här tror jag..
Kram.



Update:

GRÄDDHYLLAN ;D

Här kommer några mobilbilder från lägenheten. Den är väldigt blå och röd. Haha.
Här är ganska mysigt ändå. I alla fall delen med soffan och fåtöljerna.. Köket är lite äckligt pga att det är smuts typ överallt i alla lådor och så.. Isch.. Men får väl städa en kväll i veckan tror jag :P
Inga bilder på mitt eller Fridas rum här och nu dock. Mitt rum har inga lampor, jo en sänglampa.. Så det är för mörkt för att ta bilder, och Fridas rum står tomt, hon kommer ju först den 14:e..
Men de rummen får ni se senare.. De är vääldigt små, och inte så mycket att se innan de blivit "personligfierade" om jag ska vara ärlig..


Vårt "vardagsrum"


Matbord..


Lite kök.. Dock en massa väskor överallt just nu :P
Men ett kök iaf ;P

Som sagt, detta är bara en del av lägenheten - som för övrigt ligger i ett sött hus med en stoor altan i västerläge.
Nu ska jag sova, börjar jobba imorgon ju. 08.30.. :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Frida

YAY! Länkar från min blogg!

Postat av: Anonym

Hej! Vad fint det ser ut! hur kanns detÉ! delar ni kok o badrum och har sen ett eget rum eller hur funkar detÉ :)

2008-12-01 @ 09:47:24
URL: http://emmabr.blogg.se/
Postat av: emma

Och forresten, hade ju varit skitkul att bege sig upp till Norrland nasta ar! Ska fundera vidare och se efter ifall det ar nagot som kan genomforas :) Pussokram stumpan!

2008-12-01 @ 09:50:42
URL: http://emmabr.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar till Emma:

Tackar :) Ja vi delar kök/allrum och toa och så :)

Jag har tagit några bilder till, på huset utvändigt och vår fantastiska utsikt.. :)

2008-12-01 @ 16:22:54
URL: http://loenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback