drömmar..


Jag skrev inte mer sen igår, jag var för trött.. Antar att jag kommer skriva mer idag istället..
Men inte just nu.. Just nu tänkte jag skriva om drömmar.. På senaste tiden har jag drömt en massa konstiga drömmar. Inte så att de är direkt läskiga. Bara konstiga. Och alltid om samma person.. Riktigt märkligt.. Givetvis är det inte bara en enda person med i drömmarna, men samma person återkommer gång på gång.. Vad betyder det?!
Börjar bli frustrerad över detta. För det är ingen som jag egentligen vill drömma om. Vi har ingen direkt relation i verkliga livet så varför drömmer jag om den? Eller jo förresten, vi är väl vänner kanske. Men helt ärligt så har vi den mest "fucked up" vänskapen jag någonsin varit med om. Därför fattar jag veerkligen inte varför jag drömmer som jag gör.
AAH.. Jag blir knäpp..
- Någon som kan drömtydning?!
Heelp me. Tack!

Nu är det off to Väla som gäller. Fixa det sista till mammas present :)

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback