det regnar in. IN!!

Ja, jag skojar inte ens, det regnar in. Det droppar ner i min säng.. Shit. Mindre kul. Men Sara tyckte att det var humor, och ja visst, det är det ju. Men jag är lite orolig för hur det ser ut mellan innertak och yttertak.. Fuktskador kanske? Let's hope not.. Givetvis så har jag gjort något åt droppandet nu. Flyttat sängen och ställt en spann där det droppar.. Men det känns lite oroande i alla fall. Pappa får hjälpa mig sen i eftermiddag, fixa så att det slutar droppa in.. :P

För övrigt så  var det helt skumt när jag vaknade idag. Mamma kom och knackade på för att väcka mig och exakt samtidigt så gick både mitt alarm på mobilen och min väckarklocka igång. Liite creepy faktiskt.. Men men.
Det var väl tur att jag vaknade för då hörde jag droppandet och kände att ena kudden var helt blöt. Uscha.. :P

Nu har jag suttit och läst Bibbis paper, myyycket bra om jag får säga det själv :) Och eftersom jag vill bli lärare så är det extra kul att sitta och göra små ändringar och så. Lite övning inför framtiden :) Hon skriver om hur vida en kurator kan påverka om en kvinna för göra sen abort (alltså efter det att fostret är 18 veckor) eller inte genom den makt som kuratorn faktiskt har. Det är ju trots allt kuratorn som skriver ansökan om abort till socialstyrelsen. Sjukt bra paper. Du är bäst gumman :)

Nu ska jag köra in om på pappas jobb, fixa färdigrätter till Denise, efter det ska jag in till Stina och hälsa på i deras nya lägenhet. Ikväll blir det jubb.. Uscha.. :P

Ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback