dagen.

Idag har jag varit slö. Otroligt slö.. Jag skulle vilja ha gjort 10 ggr mer än vad jag orkat med, men men, sånt är det. Man kan ju inte vara på topp alltid faktiskt..
Men som en konsekvens av att jag inte gjort allt jag borde så får jag göra allt det + det som jag redan planerat in imorgon istället. Och det var inte lite saker jag redan hade planerat. Haha. Tidsoptimist? Jaadå.

En tråkig sak som hänt idag är att Anton råkade köra in i en mur när han skulle hämta Alex. Det var glashalt på vägen och när han skulle svänga så gick det inte.. Han bara åkte rak fram. In i en mur.. Han försökte allt för att undvika muren, men bilen bara gick rakt fram.. Som tur är klarade han sig utan skador, värre blev det med bilen.. Tyvärr. Men en bil går ju alltid att laga :) Tydligen ska de ha fixat den tills den 10 december, så det är ju ändå bra.

Nu ska jag snart iväg på bio med min söta kusin Elise, vi ska se den nya Bond filmen :)
Den är säkert bra, iaf enligt Sara som sett den två ggr. På bio. Haha :)
Och så ska det bli kul att få lite kvalitets tid med kusinen nu innan jag flyttar.

Kvalitetstid fick jag även med Stina och Ida igår, vi åt lunch på Haket, så mysigt så. Sen gick vi en runda på stan efteråt.
Efter det träffade jag Anna, tjejen som jag ska köra upp till Branäs med, eller ja, hon ska åka upp med mig säger man kanske. Hon var trevlig så det blir nog en behaglig resa upp tror jag :)
Efter det så träffade jag Regina, fick se när hon band kransar till sin nya affär, sjuukt mysigt var där. Fullt med fina julkransar och annat pynt. Riktigt juligt :)

Imorgon är det shoppingdag med stort S!
Shiiet vad jag måste shoppa. Har en lista på ca 70 grejor som jag måste handla innan flytten.. Och givetvis drar jag med mig Sara på detta. Haha. Stackare.. :P
Men det blir nog en kanon dag. Vi har planerat in lunch på Tivoli, men jag har fått för mig att de inte har öppet, så det kanske får bli lunch någon annan stanns, sen middag på Big Buddah - men om Tivoli inte har lunchöppet så äter jag hellre middag där :P Vill hinna med Tivoli en gång till innan jag flyttar nämligen.. Vi får se hur det blir :) Och efter middagen så ska vi se Madagaskar 2 på bio. Mellan alla måltiderna blir det shopping tills vi storknar. Denise ska också vara med, men eftersom hon har en arbetsintervju i Malmö så tror jag hon joinar oss på eftermiddagen/kvällen kanske och hänger med och käkar och går på bion :) Myys dag ska det bli, om än stressig :P

Nu måste jag fixa till mig, sen blir det bio :)
Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback