woork.

Lördag och jobb.
Sista helgen på hotellet. Känns lite märkligt om jag ska vara helt ärlig.. Men det känns bra också.
Hm.. :P Haha.
Men det känns skönt att kunna lägga energi på skolan och resorna och praktiken.
Och att dessutom kunna spendera mer tid med familjen och vännerna känns kanon.
Så det var nog bäst såhär :) Det känns dessutom bra att de hittat en bra ersättare till mig :)
- Allt har löst sig till det bästa med andra ord :)

Förste mars idag - tiden går fort. Men allt flyter ju på som det ska så jag antar att det ska gå fort då :)
Under den närmsta tiden händer det otroligt mycket.
Här är ett litet "schema" över vad som händer i mitt liv :P

Imorgon ska man hämta lillebror på flygplatsen då han kommer hem från Sthlm där han varit på fysläger med junior landslaget - är otroligt stolt över honom!
Nästa vecka (vecka 10..) - skola som vanligt, på ett ungefär.
tisdag (4 mars) - till hotellet och bli "avtackad" - tänkte ta med mig någon blomma och lite fika som tack för denna tiden. Har trots allt jobbat på hotellet mer än ett halvår.
Fredag och lördag (7-8 mars) - öppethus på skolan. Vi ska göra våra dramatiserade guidningar - det blir säkert kul :)
Lördag kväll - 71 års party ;) Corre fyller 20, Karin fyller 21 och Anders fyller 30 = 71 ;D Klassfest med andra ord. Haha.
Söndag (9 mars) - Inget planerat. Någon som har något förslag?
Måndag (10 mars) - Ledig!
Tisdag-torsdag (11-13 mars) - Skola! Dvs att jag befinner mig i Båstad antagligen..
Fredag (14 mars) - Ledig! Ska på SPA med mamma :) Massa mys. Olika behandlingar och massage :) Härligt.
Lördag (15 mars) - Göteborg! TUR.
20 - 26 mars - LEDIG! Lite "påsklov" :)
26 mars (på kvällen) - åka till Sthlm för att sen på morgonen flyga till Hurghada!
27 mars - 10 april EGYPTEN!
11 april - back home again.
14 april - LIA start. Ingen skolan förän den 22 maj igen.
22-31 maj - lite skola då och då. Haha.
30 maj - EXAMEN!! Längtar som bara den :) Klockan 11-14.30, sen är man fri igen ;D
31 maj - Lillebror fyller 18 år :)
Sen är det lite sommarlov...?
5 juni - kusin David tar studenten. Han och många mång fler iofs..
8 juni - jag och Stina drar till Lissabon :D
12 juni - kommer vi hem igen.

Sen är det väl bara att invänta att man ska börja jobba igen. Haha.

Det känns som att jag har framtiden planerad i alla fall :)

Nu ska jag jobba, Agnieszka kom precis så det blir väl lite snack med henne.
Men jag lär skriva mer senare - hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback