tisdagen :)

Jag är sjukligt trött när jag skriver detta, men behöver skriva av mig lite :)
Min underbara tisdag spenderades dels med att städa, inte jätteunderbart kanske, men dock.
Och dels med att bli avtackad på jobb, lite sorligt. Att flumma runt med min underbaring Sara :) älska det ;D och älska henne. Vi konstaterade idag att vi inte skulle kunna se ett liv utan varandra - det känns tryggt :)
Och avslutningsvis spenderades kvällen med att mysa hemma hos Ida och Robin där även Stina och Maja befann sig och givetvis Ida och Robins underbara son Filip. Han är den sötaste på denna jord! En vecka gammal idag :)

Utöver detta har jag pluggat.. Shit. Helt död nu.

Men här kommer lite bilder på folket som jag umgåts med idag och som finns i mitt hjärta :)

image52image53
image55image56

Inga nya bilder direkt. Haha. Om man bortser från Filip då :)

Nu ska jag sova iaf..
God natt världen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback