uppdatering :)

eftersom min älskade Emilia gjort en mkt roligare lista över hennes 2007 än vad min var så tänker jag nu ge er en uppdatering ;D

2007 var det året då Elin (obs, inte i kronologisk ordning..!):
- tog körkort
- köpte bil (älskade peggan ;P)
- körde till malmö med Emilia ENDAST för att jag fått min nya bil.
- tog studenten
- flyttade hemifrån (på riktigt denna gången)
- jobbade på findus och gjorde pallkort till ärtorna ;)
- insåg att hon inte har någon framtid i findus flexfabrik ;P
- fyllde 19 år
- köpte ny dator. älskar min compaq labtop :)
- inte badade på stranden en enda gång pga väder och jobb
- krossade några hjärtan, förlåt..
- åkte till hamburg och såg amerikansk fotboll - ett minne för livet !
- förlorade sin morfar. RIP älskade underbara morfar.
- påbörjade sin utbildning till guide och reseledare
- insåg att hon inte alls vill hålla på med guidning eller reseledning...
- fixade jobb i receptionen på hotellet
- insåg att framtiden inom hotellbranschen inte kommer bidra till några miljoner så får tänka om kring framtida yrken som är värda att satsa på. visst att man trivs på jobbet, men det är i slutändan pengarna som räknas ;)
- kärleken till singstar och PS2 tog fart
- insåg att hon kan stå helt på sina egna ben, man behöver ingen pojkvän - det funkar att bara leka. haha ;P
- fick insikt i att vissa personer betyder mer än andra. när allt kommer till kritan så har man bara de äkta vännerna kvar. till exempel så betyder Anton, Stina, Emilia och Sara så galet mkt att ni anar det inte.. :) <3
- besökte kläppen, som vanligt, dock ett otroligt snöfritt kläppen.. haha. håll tummarna för bättre väder -08 :D
- sålde hästen.
- köpte två underbara kattungar för att inte sakna hästen allt för mkt.
- och säkert tusentals andra saker som är värda att nämna men jag orkar inte skriva mer just nu.

nej det var väl bara det jag vill säga.
försvinner snart iväg en vecka, kläppen väntar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback