trevlig dag :)

jag har haft väldigt trevlig ikväll. en massa mys med mina girls :)

senare en del snack om trekant. haha. tror lätt personen i fråga bangar.. men vi får väl se.. haha :P det är inte slutdiskuterat än iaf.. that's for sure..

åter till tjejerna då.. :)
så mys att umgås med ida och stina, ida med sin lilla bebis på gång :) ska bli så kul när den väl kommer :) alla är så spända och förväntansfulla :D inte minst ida själv och hennes robin :D det kommer bli en liten Nova eller en liten Filip, om jag inte minns helt fel :)

vid fem tiden så hämtade jag ida och sen stina, vi körde och handla sushi. det var väl ingen höjdare kanske och inte blev vi mätta heller så vi drog och handla pizza sen också. haha. efter det blev det godis dessutom - verkligen en hälsosam kväll :P
men vi hade såå trevligt. massa goa skratt och roligt snack, bättre kväll får man leta efter.. :)

kvällen är iofs inte slut än, men jag tycker ändå att den varit över mina förväntningar hit tills ;P
- tror iaf det finns ytterligare än människa som håller med. haha. sötnos :)

detta blogginlägg är aningen förvirrande, även för mig.. en massa olika människor som nämnts.. :P jag tror och hoppas att rätt personer ska bli träffade av rätt saker i alla fall :P
jag är trött och förvirrad.. :P

imorgon blir det att städa och bio :) naajs :D tänkte dra en runda till ikea med :P

GOD NATT :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback