slut guidat..! ;)

Nu är de sista uppguidningarna slutförda - skönt. Äntligen kan man slappna av lite. I alla fall i några timmar. Imorgon blir det råplugg igen som gäller. Denna gången inför den teoretiska sluttentan som vi ska ha på fredag.. 

J a g l ä n g t a r i n t e... ;S


 
Igår var vi runt i buss och guidade. Jag berättade allt som man någonsin skulle vilja veta om Trollenäs slott, Thulehögen, Trolleholms slott, Rönneholms slott, Stockamöllan och Billinge kyrka..
Det var en hel del att hålla koll på men jag tyckte att jag skötte det bra.
Fick bra respons, och fick veta att jag "har en sköön microfon röst" - det tackar vi för ;) haha

Idag var det stadsrundvandring som gällde. Lärde mig massa om Hbgs Rådhus. Visste redan den mesta så det va väl ingen tuff match, men det kändes ändå bättre när jag guidade i bussen..

Oavsett hur det gått för mig så hoppas jag av hela mitt hjärta att jag kommer bli godkänd. Jag orkar inte göra om det. Och precis som rubriken säger så hoppas jag verkligen att det är slut guidat för min del nu..



Kvällen har spenderats på soffan, har kollat på Autumn in New York. Värsta grååtfilmen. Usch, blev lite ledsen där. Tycker faktiskt inte att hon ska dö i slutet.. Så tråkigt så..
Som sagt, legat på soffan - och käkat en kanelbulle. Blev ingen Semla idag för min del.
Men har redan ätit en massa. Har räknat efter och tror att det till slut blev 5 stycken detta året.

Nu blir det sängen med min nya iFORM. Innan dess tänkte jag diska lite bara..



KÄRLEK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback