1 FEBRUARI - vi går mot ljusare tider!

Nu är den kalla, blöta och tråkiga januari över.. Vi går mot ljusare tider :)
Optimist som man är ;P haha :)
Det var i och för sig snöstorm i Båstad igår, men men.. Jag vill ha vår och sommar NU :)

Jag är ledig i helgen, grymt skönt.
Ska snart packa ihop mig och köra och hämta Ida, sen hämta Stina och efter det köra och köpa sushi :) Sen blir det myskväll hemma hos kusinen. Så härligt så :)
Imorgon blir det bio med lilla söta Jennie, vi ska se Beemovie :) Utöver det så ska jag röja en massa.. Packa om i alla lådor jag har ståendes och röja undan allt skit jag inte vill ha. Funderar på att sälja gamla barbies, my little pony och en MASSA hästböcker och ungdomsböcker som jag aldrig kommer använda/läsa igen. Då kanske man tjänar en lite slant dessutom.. Jag har aldrig sålt något på blocket förr, så vi får väl se hur det blir med det :P

Nej nu måste jag duscha och fixa iordning mig.
Trevlig helg alla :)

Kärlek till världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback