trött..

Jag är lite trött idag.. Men det var en ganska lugn och rolig dag igår :) Fikade med Anna och Matilda, drack kaffe och åt brownies. Och pratade väldigt mycket.. :P Sen åkte vi ned till dem och gjorde tacos, mycket gott :) Hälften av färsen var älgfärs, helt ärligt så smakade det inget speciellt.. Kött som kött typ.. Haha.
Men det var riktigt kul att träffa arbetskamraterna så igår, man fick veta mycket om dem och vi pratade om typ allt. Gick igenom allas livshistorier :P Haha :)

Idag blir det ännu lugnare, ska gå igenom lite anteckningar från förra veckan, dammsuga och handla. Ikväll ska jag nog baka lussebullar tror jag.. Eftersom jag bara kan köra i 50 med snökedjorna så får jag nog bege mig till affären i riktigt god tid innan de stänger :P

Nu ska jag ut och skotta fram min bil - det snöar ju varje dag här i princip..
Men har hört att det ska regna och bli några plusgrader imorgon, det känns ju mindre kul måste jag säga..
Förhoppningsvis regnar det inte för mycket..

Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Aww, snö låter mega mysigt :)

Du verkar trivas där uppe :D

Ses vecka 2 :)

Postat av: Emma

Hej stumpis! vi har det fortf lika bra! Hoppas detsamma! Hinner inte lasa alla dina inlagg tyvarr, internetet har har inte den hogsta hastigheten liksom ;) hihi. jag hoppas med det, det hade varit riktigt kul och fa riiktigt sno for en gangs skull :) Hur gor du under jul och nyar? ar det jobb da?

2008-12-08 @ 15:20:27
URL: http://emmabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback