tack :)

Världens största tack till mamma och pappa för den här helgen :) De absolut bästa föräldrarna som finns <3 Tack för allt. ALLT. Inget nämnt inget glömt som man brukar säga. Men framför allt tack för att ni tog er alla dessa 60 mil för att träffa mig. Det var hur mysigt som helst. Även ett tack till arbetskamraterna för igår kväll, kul med singstar även om vissa tappade rösten och så ;P
Hela helgen har varit jättemysig som sagt, helt perfekt faktiskt :) Jag är så nöjd så :) Var lite ledsamt när mamma och pappa åkte förut, men vi ses i Sälen om tre veckor igen och tiden går fort. Ännu ett TACK - för allt <3
Tyvärr har jag knappt tagit några bilder i helgen, jag vet inte varför, det bara blev så. Men de få jag tog kommer jag nog lägga upp lite senare :)

Just nu tvättar jag lite, och väntar på ett besked från Anna - blir det någon skidåkning idag eller? :P
Senare i eftermiddag kommer Frida - yay, äntligen typ ;D Ska fixa ihop en pizzasallad till ikväll också, gott :)



Och angående något heeelt annat.. Jag vet att jag nog egentligen inte har någon rätt att vara besviken, men jag kan inte hjälpa att det ibland gör lite ont inombords. Och ärligt, oavsett om jag har rätt till det eller inte så är jag besviken. Så är det bara. Tyvärr. För jag hoppades att det inte skulle bli så här.
- Förvirrande? Kanske. Men jag fattar i alla fall. Och det är väl det som räknas..?



Även om jag kanske verkar lite bitter här nu, så är jag inte det. För hur besviken jag än må vara på vissa saker så har denna helgen varit helt perfekt, och det kan inget ändra på :) Ibland måste man bara skriva av sig lite. Så som jag gjorde nu.. :P Även om det kanske inte är logiskt för fem öre.

Ta hand om er :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback