post och paket :)

Igår och idag har jag fått massa post och paket - happy happy :)
Det roligaste när jag och Frida gick till postlådan för att hämta posten var att vi först försökte få Robin att komma upp med den, men han nappade inte.. Men sen när vi väl kom dit så såg vi inte vad det stod på paketen och breven, så vi gick in till Robin och Jonas lampa varpå Frida läser: "Elin Lönn, Elin Lönn och ELIN LÖNN" - ingenting till henne ;P Men sen kom hon fram till att ingen av hennes vänner har hennes adress :P Men jag var nöjd i alla fall ;D
Fick ett paket från mamma, pappa och Anton där det bland annat fanns ett tomtehalsband och en jättefin röd/vit/guld - rutig sjal - me loove :) Sen fanns det även ett annat paket som jag ska öppna imorgon :) Och massa mer, men minns inte allt :P Haha. Dåligt av mig, i know, men kan inte hjälpa det. Är ganska trött..
Jag fick dessutom ett paket från Sara - fullt med godis <3 så att jag inte skulle svälta mig själv stod det ;) Sötunge :)
Sen har jag fått en del julkort med - kul att se att ni tänker på mig där hemma :) Och till er som läser det här men inte skickat något, mja, känn er träffade helt enkelt.. Sometimes you really see peoples true colors..

Nej men glad är jag i alla fall, även om det skriker av brist på julstämning här.. :P Men jag klarar mig :) Vi kommer nog få det mysigt imorgon ändå. Jobbar dock från 08.45-14.15 men hinner precis hem till Kalle :) Och så blir det lite julmat och så, nice nice :)
Jag tror inte att alla mina 15 000 julkort har kommit fram än, men mja, de kanske kommer imorgon eller dagen därpå. Bättre sent än aldrig antar jag, och det är väl tanken som räknas? :P Aja, de är lite sega med post och sånt här i norrland. Vi har ju fortfarande inte fått våra skor till exempel.. Men håll ut, de kommer nog :P

Nej nu vill jag sova. Men först ska jag nog kolla klart på Tila Tequila. Vi är MTV nördar här på gräddhyllan. Frida funderar på att mixtra med boxern så vi bara kan se MTV, men då blir jag inte så glad.. :P


Mamma mailade över en bild på deras fina gran - saknar er där hemma <3
Men, ni har ingen snö ser jag, och det har jag ;D
Bilden är kanske inte världens bästa, men granen ser fin ut iaf :) och stor..
Det var Anton som valde den :D

Önskar er alla en riktigt god jul i alla fall :)
Hoppas er julafton blir mer spännande än min.. :P



Kommentarer
Postat av: Sara

God jul Elina, ses snart i Kläppen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback