långhelg :)

Nu är det långhelg för mig här i Branäsland :) Mycket mycket trevligt tycker jag ;D
Det innebär alltså att jag är ledig imorgon, på lördag och på söndag :) Och det händer ganska mycket i helgen - nice nice :) Och eftersom jag redan har sovit massa idag, somnade på soffan efter jobb - i TRE timmar :P, så kommer jag nog vara pigg hela helgen, hoppas jag.
Imorgon eftermiddag/kväll kommer mamma och pappa upp för att hälsa på mig, YAY. Det ska bli kul att träffa dem, saknar alla där hemma emellanåt, speciellt familjen och Sara.. Så det ska bli kul att de kommer förbi för att se hur jag har det och så. Sen tar de dessutom med en del saker som inte fick plats i min bil, mina skidor till exempel :) Ska kanske ut och åka med Anna och Matilda på söndag, så kul! :) Ska bli skönt att träffa mamma och pappa :D
Och så blir det SingStar och lucia gudtjänst här i Dalbykyrka  i helgen också :) Mysigt med lite julstämning i kyrkan tycker jag.
Imorgon blir det även städning, har inte orkat med det ikväll faktiskt, så tar det imorgon på dagen när det är ljust..

Sitter just nu och försöker beställa från hm.com tillsammans med Frida, lite kluddigt är det, men det blir nog bra nu :P
För övrigt så har jag lagat god mat ikväll :P Ganska stolt :) Och så har jag invigt tvättmaskinen :)

Snart ska jag diska och sova. Sova lääänge..
God natt :)
Kram på er



                                                                                                       - babe, jag tycker om dig..

Kommentarer
Postat av: Frida

YAY! Vi kommer att äga totalt hela Branäs med våra skor! Bilder ligger redan uppe på bloggen :P Du glömde ju dessutom att skriva att JAG kommer på söndag :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback