heelg :)

Nu är det helg. Skönt :)
Det var en seg dag på jobb idag.. Datorerna funkade inte och allt var rörigt, men har fått mitt personalkort iaf :)
Det blir lite städning för mig nu, känns som att det är läge för det, har ju trots allt bott här i en vecka nu :P
Killarna nedanför åker snowboard idag också. Och spelar musik så att det dunkar i mina väggar. Haha. Rätt högt med andra ord.. De bor ju ändå en 100 meter härifrån.
Fest ikväll? Hoppas på det :)



Nu blir det städ och dusch.
Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Denise

Gumman, får du mina kommentarer?

Postat av: Elin

Svar till Denise:

Ja alltså, en del kommentarer bara försvinner.. Men denna såg jag i alla fall :) Och har svarat till dig på ditt senaste inlägg.. :) Men det stod Sara i namnrutan, ändrade det till Elin, hoppas att det blev rätt nu :P

Puss :)

2008-12-05 @ 20:29:34
URL: http://loenn.blogg.se/
Postat av: Frida

YAY! FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST! Ska snart dra till stan för näst sista gången på en evighet :p Hälsa boysen från mig och be dem skicka mig fyllemess ;)

2008-12-05 @ 21:18:20
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback