en mus i mitt hus...

Japp, har fått in en mus i lägenheten. Försökte jaga ut den men vet inte hur det gick riktigt.. :P
Skrek och bankade och så, men vet inte var den tog vägen.. Vi får väl se.. :P
Hyresvärden kommer strax och ska fixa en musfälla. Men shit vad äckligt om det fastnar en mus där. En död mus med knäckt nacke. Usch. ÄCKLIGT..
Haha, tänkte inte skriva mer än så faktiskt.. Tror jag :P

Eller jo, det var en otroligt seg dag på jobb idag. Vi säsongsanställda har börjat fatta att vi inte får något gjort om vi inte gör det själva. De är inte så effektiva på det stället.. Och ja. That's it.

Håller tummarna för att musen är borta nu.. :P

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var väl rund din julafton (29nov) sen dess har vi haft 2 möss i vars en fälla i vårt köket :O lite äckligt, men nu är dem borta :p

Postat av: Frida

Haha, jo, jag vill ju inte ha någon nedra gnagare i lägenheten när jag kommer upp :p

2008-12-10 @ 20:59:41
URL: http://fridaradmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback