dagen

Idag är jag seg. Känner mig matt och trött. Inte alls så kul faktiskt. Men man klarar väl sig :P
Det var intensivt på jobb. Vi pausade bara för lunch och då tog vi bara en halvtimme.. Men vi fick ju mycket gjort. Massor faktiskt. Och så fick vi våra arbetströjor. En av dem i alla fall. Kanske lägger upp en bild senare. Vi får se. Fick namnskyltar också. Ett stort rött B på en grå skylt och "Elin" på den - ganska så nice.

Håller på att förbereda mat till mig och Frida. Får se när hon kommer hem. Sen ska jag iväg och träffa arbetskamraterna ikväll. Vi hade det ju som sagt intensivt idag så lite chillande ikväll känns skönt.

Ha en trevlig kväll.
Kram


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Saknar dig sötunge!! Tur för dig att du missade jordbävningen iaf ;)

Postat av: Frida

Maten var göööörgoooo ju! Tacktack!

2008-12-16 @ 18:41:47
URL: http://fridaradmark.blogg.se/
Postat av: sara

Jobba inte ihjäl dig till kläppen :O

2008-12-17 @ 18:55:33
URL: http://svenssonsara.blogg.se/
Postat av: Jonna

Och jag saknar lilla Elin ganska mycke nu! :)

2008-12-18 @ 15:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback