äntligen lite semester :D

Sådär ja, då har man lite semester då ja ;) och gött är det.. :D
Känns som att jag haft noll energi att göra något med bloggen överhuvudtaget den senaste månaden eller så, men jag har starka funderingar på att det ska förändras nu. Inte för de som läsers skull, snarare för min egen. Det är aldrig fel att skriva om vad som händer och tankar man har. Om inte annat så är det ju bra att skriva ner det som hänt så man inte glömmer det. Man är ju trots allt 20 nu, snart blir man gammal och senil.

Just nu ligger jag på den nya soffan och kollar Fantastic 4, ganska rolig film som jag ser för 17 gången känns det som.. :P Eftersom jag är ledig imorgon så känns det rätt ok att bara ta det lugnt idag, imorgon blir det dock lite mer allvar med städning och målning osv. Jag har i och för sig varit "duktig" och shoppat möbler med mamma och pappa och skrivit CV:s och jobbansökningar som bara den idag, så jag har inte bara slappat :P
Jag var ledig igår också och dagen spenderades med underbaringen Sara :) Det blev lunch hos Glenn och Andreas var också där. De tyckte nog jag var lite tråkig för jag var trött, men men. Man kan ju inte vara på topp jämt? :P

Hoppas verkligen att min bil blir klar på verkstan imorgon, känns jobbigt att vara strandsatt liksom..
Senare i veckan blir det lite shopping, ett besök hos frisören, bio och en dag på spa bland annat - rätt skönt att vara lite ledig ;)



Nä nu blir det film igen, sen sängen I guess :)
- får skriva mer imorgon.

you know you love me,
xoxo


elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback